Konu
23.Kasım.2006 Ödeme İşlemde !!!
23-11-2006, 19:09:52
#12
LuGeLaS
Misafir
leet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben de şimdi heyecanlı olacaktım aah ah
Ödemeler hayırlı olsun herkese.. Bakarsın bizimki de yatar. (umut fakirin ekmeğidir
)
15inden sonra banlandıysan büyük bir ihtimalle yatar