Konu
23.Kasım.2006 Ödeme İşlemde !!!
23-11-2006, 19:20:51
#17
deli dana
leet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Payımı istiyorum olum bu ay züğürtüm zaten 110 YTL de uçak biletine gitti
ne payı? ben seni tanımıyom
kimsiniz efem?
hesaba bi girem hele ne kadar harçlık yollayacaklarmış