• 22-11-2006, 01:12:49
    #64
    matrixcode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimde 15 inden sonra banlandı ya hiç alan varmı bu şekilde. Bayada para vardı.
    Bir arkadaş aldım diyordu.
  • 22-11-2006, 01:13:45
    #65
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    matrixcode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benimde 15 inden sonra banlandı ya hiç alan varmı bu şekilde. Bayada para vardı.
    16 sında banlanmıştım zamanında, kuruş koklatmadılar
  • 22-11-2006, 03:44:50
    #66
    İnşallah ödeme pazartesiye sarkmaz ..
  • 22-11-2006, 09:46:18
    #67
    Aykut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnşallah ödeme pazartesiye sarkmaz ..
    Bana biraz sarkacak gibi geliyor
  • 22-11-2006, 09:51:13
    #68
    ödeme p.tesi kesin sarkarda sarksın mühil deyil yeterki tüm banlananların parasını ödesinler
  • 22-11-2006, 13:26:39
    #69
    Ab ile yaşanan sorunlar nedeniylede dolar 1,47 seviyesini gordu bu arada
  • 22-11-2006, 13:41:32
    #70
    Üyeliği durduruldu
    Banlamayı genelde ödemeden hemen sonra yapıyorlar değilmi. ayın 22 sinde de banlanan
  • 22-11-2006, 14:44:25
    #71
    Misafir
    acemi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Banlamayı genelde ödemeden hemen sonra yapıyorlar değilmi. ayın 22 sinde de banlanan
    tam olarak ne demek istedin anlamadım.?
  • 22-11-2006, 14:52:14
    #72
    ****** konuyla ilgisi yok ama seni gerçekten tebrik ederim herkesle ilgileniyorsun sağol.