• 23-11-2006, 11:06:27
    #91
    SNaRe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Google irlandada değilmi? Ülkelerine göre şükran günü değişiyormuşta İngiltere için pazar günüymüş. Bunlardada pazar günüdür
    ameriga da deıl mı
  • 23-11-2006, 11:25:45
    #92
    Google Inc.
    1600 Amphitheatre Parkway
    Mountain View CA 94043 USA
  • 23-11-2006, 11:53:20
    #93
    Üyeliği durduruldu
    elektro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hesap işletim ücretinden yırtmak için otomatik fatura ödeme talimatı verin.
    O da güzel ama ben son ödeme tarihin de ödüyorum faturaları
  • 23-11-2006, 12:04:11
    #94
    HolyBoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ferdi bak başıma gelen birşeyi anlatayım
    şimdi sembolik parayı yolatım bi kaç gün sonra baktım birşey yok tam 20 gün geçti sonra detaylı 3 aylık hesap hareketlerini inceleyince gördümki para gelmiş
    ama banka hesap işletim ücreti için hemen gelen parayı masraf olarak çekmiş
    yani hesap hareketlerine bak gelmiş olabilir paran

    Haklıymıssın 30krs yollamıslar oda ınternet subesınde gorunmuyor bankayı aradım hesap dogrulandı sımdı Pin mı gelecek daha hıc odeme almadım da bu ay daldık adsense ye bakalım nasıl bıseymıs
  • 23-11-2006, 12:18:48
    #95
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ferdicoskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Haklıymıssın 30krs yollamıslar oda ınternet subesınde gorunmuyor bankayı aradım hesap dogrulandı sımdı Pin mı gelecek daha hıc odeme almadım da bu ay daldık adsense ye bakalım nasıl bıseymıs
    Kazandığın Para 50$'ı Geçince Adresine pin Göndericekler Bu da Yaklaşık 1 Ay Gibi Bir Sürede Geliyor. Pin'i Girdikten Sonra Hesabındaki Para 100$'ı Geçince Bi Sonraki Ay Ödeme Yapılır...
  • 23-11-2006, 12:22:40
    #96
    100$+ oldu 1,5 ayda dogrulamayı sımdı yaptım pın beklıcem degıl mı
  • 23-11-2006, 12:27:09
    #97
    En son şu tarihte PIN'iniz yaratıldı:
    26.Eki.2006 demıs ler gelmısmıdır
  • 23-11-2006, 12:39:22
    #98
    Gelmiş Olabilir Yada Birkaç Güne Kadar Gelir Eğer Adres Doğruysa.
  • 23-11-2006, 13:04:16
    #99
    Hürkan AKBAŞ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O da güzel ama ben son ödeme tarihin de ödüyorum faturaları
    zaten parayı hesaptan son ödeme tarihinde 23:00 da çekiyolar