• 21-11-2006, 15:41:04
    #19
    Üyeliği durduruldu
    benim gosterim sayım olmasına rahmen sürekli 0 param sebebi nedir acaba ?
  • 21-11-2006, 15:43:40
    #20
    Üyeliği durduruldu
    ENVER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kaçında banlandın? geçöen bi yerde okumuştum 15 inden sonra banlandıysan ödeme gelme ihtimali varmış.
    16 sında banlandım. İçerde 860$ vardı . Daha önce gelen oldumu hiç ?
    Bende yeni hesap aldım bakalım çalışmalara başlıyorum. gelecek ayın 25 ine kadar pin gelirse geleek ay ödeme alırım herhalde
  • 21-11-2006, 15:46:23
    #21
    bu sanırım sadece tarihle alakalı değildir neden banlandığınla da alakalıdır.
  • 21-11-2006, 15:48:20
    #22
    spiderbot adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    insallah banlanmayız kankamla (deli dana) cok beklentilerimiz var kola bile ısmarlayacak ! kargoyla köpurse dahi
    sana 2,5 litre zemzem kola alıp kargoyla yollayacam

    inşallah son dakka golü yemeyiz
  • 21-11-2006, 15:50:11
    #23
    dana ankarada bende isterim kola
  • 21-11-2006, 15:50:55
    #24
    ENVER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dana ankarada bende isterim kola
    sanada zemzem kola alacam
  • 21-11-2006, 16:15:08
    #25
    ve işte en sevdiğim konu
  • 21-11-2006, 16:36:32
    #26
    walla tam bilmiyom ama sanırsam 15 inden önce banı yedik
    gelirse isteyen 5 kişiye bende kola yolarım
  • 21-11-2006, 16:38:22
    #27
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    HolyBoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    walla tam bilmiyom ama sanırsam 15 inden önce banı yedik
    gelirse isteyen 5 kişiye bende kola yolarım
    Koli yollayacaksan ben talibim