• 21-11-2006, 14:45:37
    #10
    Misafir
    Yanlız olurda 24 ünde ödeme işleme geçerse işte ozaman pazartesiye sarkar.
  • 21-11-2006, 14:47:04
    #11
    offf offf banlananlarada bir ödese süper olacak deli para bıraktım içerde
    ekim kazançlarını inşallah banlananlarda alır
  • 21-11-2006, 14:48:48
    #12
    kaçında banlandın? geçöen bi yerde okumuştum 15 inden sonra banlandıysan ödeme gelme ihtimali varmış.
  • 21-11-2006, 15:07:26
    #13
    Misafir
    Evet ihtimal var holyboy .Umarım alırsın.
  • 21-11-2006, 15:09:56
    #14
    ENVER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sağolasın umarım gecikmeden alırız.ev Kredisi ödeyecem
    ev mı aldında ev kredısı ödüyosunkira olmasın o Enverciğim
  • 21-11-2006, 15:10:31
    #15
    Misafir
    Ohoo millet google adsense ile ev alıo biz daha kiraları ödeyemioz
  • 21-11-2006, 15:12:27
    #16
    yok yaw ev kredisi kirayı ödedim buay babama söz verdim wv kredisini ben ödeyecem
  • 21-11-2006, 15:14:41
    #17
    ferdicoskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ev mı aldında ev kredısı ödüyosunkira olmasın o Enverciğim
    bide sana borcumu ödeyecem battım bu ay
  • 21-11-2006, 15:38:46
    #18
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ilk Ödemeyi Alıcam Bu Ay Allah Nasip Ederse