La benim de deli para kaldı içerde, ben 9'unda yedim banı. Gelme şansı var mı ki? Kazançlara işlenmişti para.. Bu arada sözüm vardı, eğer banlandığım halde ödeme gelirse 20-30 tane PR2-3-4 domaini beleşe dağıtıcam r10'da
La benim de deli para kaldı içerde, ben 9'unda yedim banı. Gelme şansı var mı ki? Kazançlara işlenmişti para.. Bu arada sözüm vardı, eğer banlandığım halde ödeme gelirse 20-30 tane PR2-3-4 domaini beleşe dağıtıcam r10'da
baba o para gelsin elimdeki bütün rus karıları sana verecem ama gelmezki