• 21-11-2006, 17:31:56
    #37
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bana Bi 2.5'luk kolaturka, 2 Tanede PR 2 olsa yeter .com Domain Ayırın
  • 21-11-2006, 18:08:53
    #38
    leet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    La benim de deli para kaldı içerde, ben 9'unda yedim banı. Gelme şansı var mı ki? Kazançlara işlenmişti para.. Bu arada sözüm vardı, eğer banlandığım halde ödeme gelirse 20-30 tane PR2-3-4 domaini beleşe dağıtıcam r10'da
    hepsine talibim
  • 21-11-2006, 18:14:39
    #39
    ))) hepsinemi hehehehe
  • 21-11-2006, 18:16:12
    #40
    Misafir
    paralar gelince kacamazsınız ...abi bak herkez domain sozu veriyor hepinizden istiyorum 1 tane gelirse ! unutmayın deli dana 1 domain + kola birde akülü araba (cola zemzem olmayacak lem sözün var )
  • 21-11-2006, 18:18:10
    #41
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Umudunuzu kırmak gibi olmasın, ben 16 sında yemiştin ban, içerde ii param kaldı, halada orda. Arayan soran yok
  • 21-11-2006, 18:18:21
    #42
    yanlış anladınız : adam banlanan hesabımın parasını alırsam diyor
  • 21-11-2006, 18:19:13
    #43
    Üyeliği durduruldu
    deli_dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hepsine talibim
    Yeter ki param gelsin sana PR5 bile bulurum
  • 21-11-2006, 18:20:36
    #44
    Misafir
    diyelimki ayın 16 sı gecti ve pini girilmemiş hesap hala yerinde duruyor ! ne olur pin girilince odeme olur mu
  • 21-11-2006, 18:21:55
    #45
    aklıma yakıldı, benim googledeki hesap no'm YKB nin el değişmeden önceki no'su nasıl alcam ödemeyi :S