• 21-11-2006, 16:42:24
    #28
    HolyBoY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    walla tam bilmiyom ama sanırsam 15 inden önce banı yedik
    gelirse isteyen 5 kişiye bende kola yolarım
    Öyle kolayla felan kurtulaman
    En az 10 bin vardır senin içerde
  • 21-11-2006, 16:55:41
    #29
    Üyeliği durduruldu
    La benim de deli para kaldı içerde, ben 9'unda yedim banı. Gelme şansı var mı ki? Kazançlara işlenmişti para.. Bu arada sözüm vardı, eğer banlandığım halde ödeme gelirse 20-30 tane PR2-3-4 domaini beleşe dağıtıcam r10'da
  • 21-11-2006, 16:57:58
    #30
    Misafir
    leet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    La benim de deli para kaldı içerde, ben 9'unda yedim banı. Gelme şansı var mı ki? Kazançlara işlenmişti para.. Bu arada sözüm vardı, eğer banlandığım halde ödeme gelirse 20-30 tane PR2-3-4 domaini beleşe dağıtıcam r10'da
    baba o para gelsin elimdeki bütün rus karıları sana verecem ama gelmezki
  • 21-11-2006, 17:00:55
    #31
    Üyeliği durduruldu
    15'inden sonra olursa mı gelme ihtimali oluyor ?
  • 21-11-2006, 17:03:14
    #32
    Misafir
    bilemyoz falla öle diolar
  • 21-11-2006, 17:05:40
    #33
    Üyeliği durduruldu
    bakalım, hayırlısı

    parayı aldıktan sonra ortadan kaybolmak yok, koka kolaları isteriz
  • 21-11-2006, 17:06:47
    #34
    Misafir
    koka kola içmem ben kola turka olursa eyvallah
  • 21-11-2006, 17:09:51
    #35
    bende bi kaç domain beleşe dağıtcam ayrıca harbiden kola göndercem
    elmas sana kıyak yaparız
  • 21-11-2006, 17:12:19
    #36
    Misafir
    Ben kola istemiom gıravat istiom Damat'tan ilerde böyük adam olduğumda takarım holyboy