• 08-11-2008, 22:09:01
    #10
    ben senin yerinde olsam sitene gelen yabancı ziyaretçileri sağlık sitesine yönlendiririm ama türkleri değil
  • 09-11-2008, 00:25:53
    #11
    Alıntı
    bencede hep adsensemi geçiricek birazda bizler
    Adsensenin kaybı yok kaybeden parasını koyan şirket sahipleri. %liğini alıyor adsense ama adam memnun kalmazsa bidaha reklam vermeyecek ozaman kazanmıyoruz diye feryatlar yükselip duracak.
  • 11-11-2008, 16:07:59
    #12
    nasıl yanı ?

    sımdı ben kendı sıtemın ıngılızce versıyonunu yaptırıyorum
    sıtede turk bayragı ve amerıkan bayragı olacak dıelım
    sızden bırısı sıteme gırdınız, "bırde ıngılızcesıne bakıyım" dedınız, ıngılızcesıne gırdıgınızde gıttınız bır tane google reklamlarını tıkladınız, bu benım banlanmamamı sebeb oluyor ?
    Veya tam tersı, gevurun tekı gırdıgınde sıteye turk bayragına gelıp tıklayıp adsense tıklarsa banlanacakmıyım ?

    suanda sıtemın ıngıılzcesı yapılıyor, bu yuzden bırsey sormak ıstıorum
    sıtenın turkcesıde ıngılızcesıde aynı serverda olacak
    ıkı tarafada adsense koyacagımı varsayıyorum
    turkcede reklamlar turkce
    ıngılızcede reklamlar yabancımı cıkıyor ?

    bıraz soru sordum ama kusura bakmayın
  • 12-11-2008, 08:16:48
    #13
    En iyisi o yabancı sitene başka bir sağlık yabancı sitesinden rss ile veri çek.zaten otomatikman kişiler gelir senin sitene.
  • 12-11-2008, 09:46:13
    #14
    1 sene kadar dediğini yaptım. TR sitemden Yabancı siteme hit gönderdim.

    bişi olmadı.
  • 12-11-2008, 11:03:36
    #15
    itsup2u adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nasıl yanı ?
    sımdı ben kendı sıtemın ıngılızce versıyonunu yaptırıyorum
    sıtede turk bayragı ve amerıkan bayragı olacak dıelım
    sızden bırısı sıteme gırdınız, "bırde ıngılızcesıne bakıyım" dedınız, ıngılızcesıne gırdıgınızde gıttınız bır tane google reklamlarını tıkladınız, bu benım banlanmamamı sebeb oluyor ?
    Veya tam tersı, gevurun tekı gırdıgınde sıteye turk bayragına gelıp tıklayıp adsense tıklarsa banlanacakmıyım ?
    suanda sıtemın ıngıılzcesı yapılıyor, bu yuzden bırsey sormak ıstıorum
    sıtenın turkcesıde ıngılızcesıde aynı serverda olacak
    ıkı tarafada adsense koyacagımı varsayıyorum
    turkcede reklamlar turkce
    ıngılızcede reklamlar yabancımı cıkıyor ?
    bıraz soru sordum ama kusura bakmayın
    Hiçbir şey olmaz merak etmeyin. Adsense reklamları ipnize göre çıktığından, yabancı bir kişinin gördüğü reklamlar ile sizin gördükleriniz farklıdır. Ayrıca türkçe anahtar kelimeler için yabancı kullanıcılarınıza türkçe reklamlar çıkabilir fakat tıkladıklarında bir problem olmaz
  • 12-11-2008, 11:08:50
    #16
    mujox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bişey merak ediyorum..Türkçe sitelerime banner veya link koyup (pop-up değil) yabancı sağlık siteme hit göndersem adsense açısından sorun olur mu? çünkü 2 günde bir tıklama olsa bile 0.50 dolar getiriyor..günlük 500 kişi göndersem 5-10 tıklama olur muhtemelen..zaten girenler yabancı site olduğunu görünce sağa sola tıklarlar mp3,film vs. gibi sitelerimde 50 tıklamaya bile 1 dolar vermiyor..
    örneğin bugün 2 sitemin karşılaştırması
    xxxx.com Türkçe Site => 1318 gösterim => 49 tık => 0.45 $
    xxxxx.com Yabancı Site => 15 gösterim => 1 tık => 0.57 $
    Hocam popup yada redirect vs ile yollamadığınız sürece hiçbirşey olmaz.