Alıntı
bencede hep adsensemi geçiricek birazda bizler
Adsensenin kaybı yok kaybeden parasını koyan şirket sahipleri. %liğini alıyor adsense ama adam memnun kalmazsa bidaha reklam vermeyecek ozaman kazanmıyoruz diye feryatlar yükselip duracak.