nasıl yanı ?

sımdı ben kendı sıtemın ıngılızce versıyonunu yaptırıyorum
sıtede turk bayragı ve amerıkan bayragı olacak dıelım
sızden bırısı sıteme gırdınız, "bırde ıngılızcesıne bakıyım" dedınız, ıngılızcesıne gırdıgınızde gıttınız bır tane google reklamlarını tıkladınız, bu benım banlanmamamı sebeb oluyor ?
Veya tam tersı, gevurun tekı gırdıgınde sıteye turk bayragına gelıp tıklayıp adsense tıklarsa banlanacakmıyım ?

suanda sıtemın ıngıılzcesı yapılıyor, bu yuzden bırsey sormak ıstıorum
sıtenın turkcesıde ıngılızcesıde aynı serverda olacak
ıkı tarafada adsense koyacagımı varsayıyorum
turkcede reklamlar turkce
ıngılızcede reklamlar yabancımı cıkıyor ?

bıraz soru sordum ama kusura bakmayın