• 29-10-2020, 02:11:11
    #1
    Merhabalar,

    Adsense onayı 7 gün önce alındı ve bu gün 7. gün bitti. Siteye günlük en az 9.000-19.000 arası ziyaretçi giriyor. 7 günde 222 tıklama aldık fakat toplamda 47 TL kazanç sağladık. Otomatik reklamlar açık ve herhangi bir kısıtlama yok.

    Farklı bir sitede , siteye günlük 100 kişi girerken, günlük 10 tıklamaya 10-17 tl ye kadar kazanç sağlayabilirken bu aşırı saçma bir olay değil mi? Neyden kaynaklanır ?

    Tavsiyeleriniz neler, nasıl bir düzenleme yapmalıyız ve kazançlar nasıl yükselir?

    EK OLARAK BU İNTERNET SİTESİNİN BU KADAR HİT ALMASINA RAĞMEN ALEXA 1.400.000 SIRALAMASI NE YAPILABİLİR ?


  • 29-10-2020, 02:13:59
    #2
    Hocam şükret valla benim tbm o kadar yüksek değil şahsen.Ben o tbm'ye razıyım
  • 29-10-2020, 02:14:57
    #3
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam şükret valla benim tbm o kadar yüksek değil şahsen.Ben o tbm'ye razıyım
    Acaba otomatik reklam yerleşimiyle ilgili bir sorun mu var diyerek merak ettim açıkcası
  • 29-10-2020, 02:15:41
    #4
    WhNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Acaba otomatik reklam yerleşimiyle ilgili bir sorun mu var diyerek merak ettim açıkcası
    Otomatik reklam yerleşiminiz açık olsun manuel reklamlar da ekleyin.Sayfa to çok düşük çünkü.Reklam yerleşiminiz bariz çok kötü.Bu potansiyelde site için kazanç çok düşük.
  • 29-10-2020, 02:16:20
    #5
    Daha önce deneyiminiz olmadı ise forumdan birileri ile reklam yerleşimi çalışması yapabilirsiniz.
  • 29-10-2020, 02:16:54
    #6
    Merhaba dm'den site adınızı gönderiniz reklam yerleşiminize bir bakayım , muhtemelen bu kadar görüntülemeye tıklama çok az görmem gerek.
  • 29-10-2020, 02:16:57
    #7
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Otomatik reklam yerleşiminiz açık olsun manuel reklamlar da ekleyin.Sayfa to çok düşük çünkü.Reklam yerleşiminiz bariz çok kötü.Bu potansiyelde site için kazanç çok düşük.
    Safir doruk temasını kullanıyorum, acaba kendi admin panelinde ki reklam alanlarına manuel olarak girersem daha fazla mı kazanırız?
  • 29-10-2020, 02:17:33
    #8
    WhNet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Safir doruk temasını kullanıyorum, acaba kendi admin panelinde ki reklam alanlarına manuel olarak girersem daha fazla mı kazanırız?
    Ad inserter ile daha güzel reklam yerleşimi yapabilirsiniz.
  • 29-10-2020, 02:18:14
    #9
    CanKzlsn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha önce deneyiminiz olmadı ise forumdan birileri ile reklam yerleşimi çalışması yapabilirsiniz.
    Teşekkür ederim.

    ibrahimozell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba dm'den site adınızı gönderiniz reklam yerleşiminize bir bakayım , muhtemelen bu kadar görüntülemeye tıklama çok az görmem gerek.
    Özel mesaj gönderildi.