Adsense onayı 7 gün önce alındı ve bu gün 7. gün bitti. Siteye günlük en az 9.000-19.000 arası ziyaretçi giriyor. 7 günde 222 tıklama aldık fakat toplamda 47 TL kazanç sağladık. Otomatik reklamlar açık ve herhangi bir kısıtlama yok.
Farklı bir sitede , siteye günlük 100 kişi girerken, günlük 10 tıklamaya 10-17 tl ye kadar kazanç sağlayabilirken bu aşırı saçma bir olay değil mi? Neyden kaynaklanır ?
Tavsiyeleriniz neler, nasıl bir düzenleme yapmalıyız ve kazançlar nasıl yükselir?
EK OLARAK BU İNTERNET SİTESİNİN BU KADAR HİT ALMASINA RAĞMEN ALEXA 1.400.000 SIRALAMASI NE YAPILABİLİR ?

