English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam şükret valla benim tbm o kadar yüksek değil şahsen.Ben o tbm'ye razıyım
Acaba otomatik reklam yerleşimiyle ilgili bir sorun mu var diyerek merak ettim açıkcası