Otomatik reklam yerleşiminiz açık olsun manuel reklamlar da ekleyin.Sayfa to çok düşük çünkü.Reklam yerleşiminiz bariz çok kötü.Bu potansiyelde site için kazanç çok düşük.
Safir doruk temasını kullanıyorum, acaba kendi admin panelinde ki reklam alanlarına manuel olarak girersem daha fazla mı kazanırız?