Acaba otomatik reklam yerleşimiyle ilgili bir sorun mu var diyerek merak ettim açıkcası
Otomatik reklam yerleşiminiz açık olsun manuel reklamlar da ekleyin.Sayfa to çok düşük çünkü.Reklam yerleşiminiz bariz çok kötü.Bu potansiyelde site için kazanç çok düşük.