• 28-10-2020, 19:18:19
    #1
    9 adet sitemi bu ayın 13'ünde saat 17-18 arasında hepsini onaya gönderdim. Ayın 28'i oldu hala sitelerim beklemede. 3-4 yıldır uzaktan da olsa takip ederim adsense konusunu ama şimdiye kadar onay/red sürecini hiç bu kadar uzun sürdüğünü görmedim. 15 günü tamamladık 16. günün içindeyiz. Bu normal mi sizce?
  • 28-10-2020, 19:21:20
    #2
    Hocam şu günlerde çok sıkıntı var. 2 hafta öncesine kadar normaldi süreç, olumlu ya da olumsuz cevap geliyordu en azından. Yaşadığınız durumu ben de yaşıyorum, 13'ünde gönderdiğim bir site için hala cevap yok.
  • 28-10-2020, 19:24:25
    #3
    Hocam keşke uzman bir kişiden yardım alsaydınız, ben başvuru yapıyorum 12 saat geçmeden onay alıyorum
  • 28-10-2020, 19:27:25
    #4
    Bazı siteler ertesi gün onay alıyor bazıları 2 haftaya kadar uzuyor.
  • 28-10-2020, 19:27:27
    #5
    BayErol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam keşke uzman bir kişiden yardım alsaydınız, ben başvuru yapıyorum 12 saat geçmeden onay alıyorum

    Valla helal olsun özel mesaj ile iletişime geçebilir misiniz
  • 28-10-2020, 19:27:28
    #6
    BayErol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam keşke uzman bir kişiden yardım alsaydınız, ben başvuru yapıyorum 12 saat geçmeden onay alıyorum
    öyle yaptım hocam zaten totalde 12 site gönderdim 2 onay 1 red aldım ilk günlerde diğerleri hala bekliyor. pm'den bana tanıdığınız birisi varsa gönderir misiniz?
  • 28-10-2020, 19:31:14
    #7
    Şans... Başka açıklaması yok
  • 28-10-2020, 19:34:54
    #8
    iHakan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şans... Başka açıklaması yok

    Şans değil hocam uzmanlık alanım geçen günde admob 10 saatte onaylattım.
  • 28-10-2020, 19:45:55
    #9
    BayErol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şans değil hocam uzmanlık alanım geçen günde admob 10 saatte onaylattım.
    Bizede bir el atsaniz