Hocam şu günlerde çok sıkıntı var. 2 hafta öncesine kadar normaldi süreç, olumlu ya da olumsuz cevap geliyordu en azından. Yaşadığınız durumu ben de yaşıyorum, 13'ünde gönderdiğim bir site için hala cevap yok.