9 adet sitemi bu ayın 13'ünde saat 17-18 arasında hepsini onaya gönderdim. Ayın 28'i oldu hala sitelerim beklemede. 3-4 yıldır uzaktan da olsa takip ederim adsense konusunu ama şimdiye kadar onay/red sürecini hiç bu kadar uzun sürdüğünü görmedim. 15 günü tamamladık 16. günün içindeyiz. Bu normal mi sizce?