Beyana tabi bi durum değil alacaklı ismi
Alacaklı adında problem cıkar mı?
20
●1.275
- 04-10-2008, 23:54:21200$ çöpe gidecek yanir10ceylan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-10-2008, 00:04:43eğer ki bu ayın sonunda ödeme alacaksan büyük olasılıkla alamazsın, ama eğer biriken 200 dolarını önümüzdeki ay alacaksan ayın 15' ine kadar ödemeyi bekleti devreye sok. ondan sonra adsenseda alacaklı ismini tam olarak gir düzelt veya bir başkasının ismini gir. Yani sen her halikarda bu alacaklı ismini elden geçirmen lazım. bundan sonra sorun yaşamak istemiyorsan...
- 05-10-2008, 00:07:35ya en az 15 kere attım yok yok yok cevap yazmıyorlarr...r10ceylan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-10-2008, 00:12:32https://www.google.com/adsense/suppo...ct=changepayee bu adresten aynı saat içerisinde değiştirdiler
- 05-10-2008, 00:16:44kri-art, abi ve ceylanım ne ayak
dostum şimdi benim başımdan geçti ama bizim sülale ne benim adımı ne de değiştirdiğim kişinin adında türkçe karakter kullanmamışlar
soyisim zaten hakeza yine türkçe karakterden azade. öyle olunca sana şu olur desem yalan olur. ama aramızda vardır arkadaşlar ayşe ismini kabul ettirenler
onlara bi danış istersen....
- 05-10-2008, 00:19:54bence cok sacma olur. Çünkü başvururken özel karakterleri kabul etmiyor.kri-art adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Yoksa ediyorduda benmi ettiremedim, çekimmi hemen bir mail google amcaya ?