kri-art, abi ve ceylanım ne ayak dostum şimdi benim başımdan geçti ama bizim sülale ne benim adımı ne de değiştirdiğim kişinin adında türkçe karakter kullanmamışlar soyisim zaten hakeza yine türkçe karakterden azade. öyle olunca sana şu olur desem yalan olur. ama aramızda vardır arkadaşlar ayşe ismini kabul ettirenler onlara bi danış istersen....