kri-art adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
r10ceylan abi, benim ş's olayından bir şey olurmu ? İlk başvururken falan kabul etmiyor türkçe karekterleri Yoksa ediyorduda benmi ettiremedim, çekimmi hemen bir mail google amcaya ?
bence cok sacma olur. Çünkü başvururken özel karakterleri kabul etmiyor.