valla ben adsense formunu takip ettiğim kadarı ile türkçe karakterden ötürü sorun yaşayan görmedim. şahsi kanaatim sorun olmaması yönünde. zira dediğim gibi aramızdaki ayşeler sorun yaşamadıklarına göre senin de bi sorun yaşamaman gerek.
Teşekkürler içim ferahladı
bence cok sacma olur. Çünkü başvururken özel karakterleri kabul etmiyor.
Ya olmassa küçük yer de yaşıyorum ben zaten, bankacıları sıkıştırır alırım paramı

Google göndersinde