valla ben adsense formunu takip ettiğim kadarı ile türkçe karakterden ötürü sorun yaşayan görmedim. şahsi kanaatim sorun olmaması yönünde. zira dediğim gibi aramızdaki ayşeler sorun yaşamadıklarına göre senin de bi sorun yaşamaman gerek.