Ziyaretçiler adsense reklamlarına alıştığı için artık kimse tıklamıyor.Ancak arada bir iki acemi çıkarsa tıklıyor.Renk boyut ve yerleşim değişiklikleride uyguladım ama en fazla 1-2 tık farketti.
Bu nedenle bu konuda adsensede daha çok tık almak için yeni ipuçlarını paylaşalım diyorum.Sadece benim için değil herkes için.Bu konunun altına eski mesajları oku falan yazmayın çünkü eski optimizasyonları zaten en iyi şekilde yapmış bulunuyorum.Artık yeni ipuçları gerekli.Herkes için...
2 k dan 20 tık zor çıkar oldu.