Bilmiyorum bazı kişiler belki gösterime göre gayet iyi tık alıyor olabilir ama benim özellikle bu ay tık sayım acayip derecede azaldı.Öyle ki 3,450 gösterime 98 tık kazanç 2,98 gibi çok az tık alır hale geldim.Bu gidişle bu ay 100 doları bile geçemeyip önümüzdeki ödemeyi taa 2 ay sonra almak zorunda kalıcam.
Ziyaretçiler adsense reklamlarına alıştığı için artık kimse tıklamıyor.Ancak arada bir iki acemi çıkarsa tıklıyor.Renk boyut ve yerleşim değişiklikleride uyguladım ama en fazla 1-2 tık farketti.
Bu nedenle bu konuda adsensede daha çok tık almak için yeni ipuçlarını paylaşalım diyorum.Sadece benim için değil herkes için.Bu konunun altına eski mesajları oku falan yazmayın çünkü eski optimizasyonları zaten en iyi şekilde yapmış bulunuyorum.Artık yeni ipuçları gerekli.Herkes için...