Koronavirüs (COVID-19) salgını sırasında bazı hizmetlerimizde geçici olarak gecikme yaşıyor. Bu nedenle şu anda sitenizi inceleyemiyoruz.
Bu durumun neden olabileceği aksaklıklar için özür diler ve anlayışınız için teşekkür ederiz.
Bu kaçıncı başvurum bilmiyorum 1 gün dolmadan bu cevap geliyor. Aşabilen var mı?
Sitenizi inceleyemiyoruz.
6
●287
- 23-05-2020, 17:18:29
- 23-05-2020, 17:23:48hocam böceğe yazık değilmi zavallım çırpınıyorMrUlus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-05-2020, 17:26:59Neler yaptın hocamkaanilbey adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 23-05-2020, 19:33:24Politika ihlali alan varmı covid uyarısından sonra. Gerçekten mi politika yoksa virüsten kaynaklı hata mı merak ediyorum.