Koronavirüs (COVID-19) salgını sırasında bazı hizmetlerimizde geçici olarak gecikme yaşıyor. Bu nedenle şu anda sitenizi inceleyemiyoruz.
Bu durumun neden olabileceği aksaklıklar için özür diler ve anlayışınız için teşekkür ederiz.
Bu kaçıncı başvurum bilmiyorum 1 gün dolmadan bu cevap geliyor. Aşabilen var mı?