teşekkür ederim arkadaşlar reklam yerleşimi r10 daki vbulletin bölümünde vbulletin adsense yerleşiminde anlatıldığı gibi yerleştirdim.
Sizce bu oranlar nasıl arkadaşlar...
23
●1.463
- 15-09-2008, 23:05:02
- 15-09-2008, 23:14:17Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.arkadaşım herhangi bir rekabetci reklam filitresi kullanıyormusun? biirde bu reklam inceleme merkezini kullanıyormusun merak ettim,rekabetci reklam filitreni paylaşmanda sakınca var mı?Likable adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-09-2008, 00:18:11Demişsinh4ck4n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu sitenden mi kazanıyosun bu işleri.
DiyetÇeşitleri-Sağlıklı Yaşam-Boy Uzatma Alexa Toolbarı Olanlar Girsin
