• 15-09-2008, 23:05:02
    #10
    teşekkür ederim arkadaşlar reklam yerleşimi r10 daki vbulletin bölümünde vbulletin adsense yerleşiminde anlatıldığı gibi yerleştirdim.


  • 15-09-2008, 23:09:09
    #11
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    artık siteninde linkini verdiğin için, Sayfa TO ve Sayfa eBGBM oranlarını sil. adsense kurallarına göre yasak. böyle bir sebepten banlanmak istemezsin.
  • 15-09-2008, 23:14:17
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Likable adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkür ederim arkadaşlar reklam yerleşimi r10 daki vbulletin bölümünde vbulletin adsense yerleşiminde anlatıldığı gibi yerleştirdim isterseniz sitenin linkini de vereyim

    http://www.varmiboylesi.com
    arkadaşım herhangi bir rekabetci reklam filitresi kullanıyormusun? biirde bu reklam inceleme merkezini kullanıyormusun merak ettim,rekabetci reklam filitreni paylaşmanda sakınca var mı?
  • 15-09-2008, 23:28:33
    #13
    Ayrıca mp3 yayınlanan bir sayfaya adsens yerleştirmenin yasak olduğunu biliyorsun herhalde.
  • 15-09-2008, 23:35:56
    #14
    Sitenin adresini kaldır bence , çok kıskanç adam var piyasada. Tıklarlar defalarca , banlanırsın.
  • 15-09-2008, 23:48:11
    #15
    Benim 50 tıklama var ama 0.78 $ böyle işin içine tüküreyim ben yaa.
  • 16-09-2008, 00:05:05
    #16
    Üyeliği durduruldu
    benim oranlar


    içerik için adsense 5.703 sayfa gosterim 360 tık 25,53 dolar

    arama için adsense 81 sorgu 13 tık 6.27 dolar


    benimkinle karşılaştır...
  • 16-09-2008, 00:18:11
    #17
    h4ck4n adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim oranlar


    içerik için adsense 5.703 sayfa gosterim 360 tık 25,53 dolar

    arama için adsense 81 sorgu 13 tık 6.27 dolar


    benimkinle karşılaştır...
    Demişsin

    Bu sitenden mi kazanıyosun bu işleri.

    DiyetÇeşitleri-Sağlıklı Yaşam-Boy Uzatma Alexa Toolbarı Olanlar Girsin
  • 16-09-2008, 01:00:06
    #18
    benimde... 14 tik 0.74 cent:S bu nasil arkadaslar