Konu
Sizce bu oranlar nasıl arkadaşlar...
15-09-2008, 23:05:02
#10
Fatih AKSOY
teşekkür ederim arkadaşlar reklam yerleşimi r10 daki vbulletin bölümünde vbulletin adsense yerleşiminde anlatıldığı gibi yerleştirdim.