teşekkür ederim arkadaşlar reklam yerleşimi r10 daki vbulletin bölümünde vbulletin adsense yerleşiminde anlatıldığı gibi yerleştirdim isterseniz sitenin linkini de vereyim
http://www.varmiboylesi.com
arkadaşım herhangi bir rekabetci reklam filitresi kullanıyormusun? biirde bu reklam inceleme merkezini kullanıyormusun merak ettim,rekabetci reklam filitreni paylaşmanda sakınca var mı?