Screwy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Adsense'den para kazanabilen var mı?
12
●499
- 24-04-2020, 00:42:18yurtdışında verdiği ücretleri burada vermesi imkansız gibi birşey hocam, ABD almanya ingiltere bu gibi ülkelerde sektörüne göre 5 6kya kadar tık başı maliyet ödeyen firmalar var, TR'de en fazla verenler 30 40 50TL sanırım o yüzden çok zor gibime geliyor.
- 24-04-2020, 00:47:08Hangi sektörde topluluğunuz var ise, o topluluk ile bağlantılı ve mesaj atabileceğiniz firmalara mesaj atın. İstatistiklerinizi paylaşın, sizin reklamınızı yaparsam şöyle böyle olur vs. gibisinden. Eğer bunları yapacak kitleniz,hitiniz yada birine bir şey kazandıracak topluluğunuz yok ise adsenseden kazanmayı beklemenizde saçma bence. Adsense reklamlarıda sizin,benim gibi insanların şirketlerini tanıtmak,satışlarını arttırmak için reklam verdiği yer sonuçta.
"He yooook" bende kitle var acayip hit alıyorum ama adsenseden kazanamıyorum diyosanız, faklı iş planları geliştirerek yolunuza devam etmelisiniz.
Kısaca elinizdeki kitle ile alakalı firmalara yönelin. Tek bir yerden kazanç beklemeyin. Naçizane görüşüm budur
