Valla Türkiye de adsense ile para kazananların pek memnun olduğuna şahit olmadım. Bunca yıldır adsense ile hiç iş yapmadım yapanları gördükçe yapasımda gelmedi. Umarım adsense yurtdışında verdiği ücretleri burda da verirde insanlar emeğinin karşılığını alır.
yurtdışında verdiği ücretleri burada vermesi imkansız gibi birşey hocam, ABD almanya ingiltere bu gibi ülkelerde sektörüne göre 5 6kya kadar tık başı maliyet ödeyen firmalar var, TR'de en fazla verenler 30 40 50TL sanırım o yüzden çok zor gibime geliyor.