Hangi sektörde topluluğunuz var ise, o topluluk ile bağlantılı ve mesaj atabileceğiniz firmalara mesaj atın. İstatistiklerinizi paylaşın, sizin reklamınızı yaparsam şöyle böyle olur vs. gibisinden. Eğer bunları yapacak kitleniz,hitiniz yada birine bir şey kazandıracak topluluğunuz yok ise adsenseden kazanmayı beklemenizde saçma bence. Adsense reklamlarıda sizin,benim gibi insanların şirketlerini tanıtmak,satışlarını arttırmak için reklam verdiği yer sonuçta.
"He yooook" bende kitle var acayip hit alıyorum ama adsenseden kazanamıyorum diyosanız, faklı iş planları geliştirerek yolunuza devam etmelisiniz.
Kısaca elinizdeki kitle ile alakalı firmalara yönelin. Tek bir yerden kazanç beklemeyin. Naçizane görüşüm budur