• 26-10-2006, 17:19:34
    leet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyinet'te Developer Garanti (İstanbul) Bankası'ndan ödeme aldığını söylemiş forumda. Ben de Garanti ile çalışıyorum bende tık yok, HolyBoy da Garanti'yle çalışıyor onda da gelen giden yok. Bizim forumdan hala para alan yok mu ?
    ayak yapıyodur ya
    sadece ona mı gelmiş para
  • 26-10-2006, 17:20:12
    yaw hesabınızda ödeme yazısı görünmeden neden bankalara yükleniyorsunuzki anlamıyorum. Ödeme yazısı çıktığı anda paralar yollanmış demektir.
  • 26-10-2006, 17:26:28
    Üyeliği durduruldu
    Para gelmiş Akbank'a gozumuzaydın
  • 26-10-2006, 17:30:53
    excaliburtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Para gelmiş Akbank'a gozumuzaydın
    +rep

    ödeme geldi diyene rep verecem demiştim
  • 26-10-2006, 17:33:27
    19unda kovuldugum hesabın parası gelmis

    1300$ helal olsun googleye vala ümidimi kesmistim ilaç gibi geldi
  • 26-10-2006, 17:33:58
    ya gerçekten sitede ödeme yazmadan ödeme geçmiyor mu hesaplara?
    ödeme alan arkadaşta şaun hesabında ödeme mi yazıyor? bende hala ödeme işlemde yazıyor:S
  • 26-10-2006, 17:35:55
    Üyeliği durduruldu
    Dolar Kurunu 1.455 olarak belirlemiş google
  • 26-10-2006, 17:36:55
    Üyeliği durduruldu
    YAw banka kodlarımı değişti nedir nirde bu paralar
  • 26-10-2006, 17:37:18
    ödeme işlemde yazar yarına kadar ama para bankada olur bile vala cok rahatladım dişari cikcam birazdan