• 26-10-2006, 12:23:36
    abicim stres yapmayın byramdan cıktık her yerde yogunluk vs gibi seyler ysancaktır hala tatil havasında olan görevlileri dusunursek gec olur ama temiz olur . ins herkes parsını alır
  • 26-10-2006, 12:29:04
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar bu EFT ler önce Merkez bankasına gelir buradan onay çıktıkdan sonra bankara yönlenir yani işin aslı bence paralar havale yapıldı fakat bayram olduğundan Merkez Bankası tüm işlemleri bugün gerçekleştiriyor yığılmaları tahmin edebilirsiniz sanırım
  • 26-10-2006, 12:39:05
    merkez bankasında açıktaki eft leri bir şekilde görme öğrenme şansımız yokmu peki?
  • 26-10-2006, 12:40:20
    Üyeliği durduruldu
    Merkez Bankasını aramanız lazım
  • 26-10-2006, 12:46:13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ulen ne panik yaptınız ha sanki herkese gelmiş size gelmemiş?
  • 26-10-2006, 12:52:16
    Üyeliği durduruldu
    Daha kimseye gelmedi daha sevinç çığlıkları atan duymadım ben

    Malum bayram dan çıktık cepte para kalmadı
  • 26-10-2006, 13:37:23
    Üyeliği durduruldu
    Son durum nedir beyler? Parası yatan var mı, ya da EFTlerin Merkez Bankası'nda tutulduğuna dair kesin bi' bilgisi olan?
  • 26-10-2006, 13:41:49
    benim 10,000$ hesaba geçmiş
    ama YKB yavşaklık yaptığı için harcayamıyom
  • 26-10-2006, 13:41:57
    Üyeliği durduruldu
    Daha kimsenin parası gelmedi yani buda paralar bir havuz da tutuluyor ve kontrol edildikten sonra ilgili bankalara aktarılıyor

    Şu ENTER'e bi basssalar da gelse paralar