Konu
23.Eki.2006 ödeme işlemde
26-10-2006, 12:23:36
#163
The.
abicim stres yapmayın byramdan cıktık her yerde yogunluk vs gibi seyler ysancaktır hala tatil havasında olan görevlileri dusunursek gec olur ama temiz olur . ins herkes parsını alır