Arkadaşlar bu EFT ler önce Merkez bankasına gelir buradan onay çıktıkdan sonra bankara yönlenir yani işin aslı bence paralar havale yapıldı fakat bayram olduğundan Merkez Bankası tüm işlemleri bugün gerçekleştiriyor yığılmaları tahmin edebilirsiniz sanırım