F3rh4t adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Önce doğru düzgün cümle kurmayı öğren. Türkçe'de cümle büyük harfle başlar ve "." ile biter.
Ayrıca, "Töbe" nedir? "Tövbe" olmasın o? Ne acayip insanlar var ya...
31
●2.646
Ayrıca, "Töbe" nedir? "Tövbe" olmasın o?
şaşırmamak gerek...
sitede dini site