netevren adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İnsan gibi eleştiri yapıyorum. Haddini bil! Sen kim oluyorsun da benim mantığıma kıt deme hakkını kendinde görüyorsun? Bir de - rep veriyorsun.
Önce doğru düzgün cümle kurmayı öğren. Türkçe'de cümle büyük harfle başlar ve "." ile biter. Ayrıca, "Töbe" nedir? "Tövbe" olmasın o?
Ne acayip insanlar var ya...
mantığın kıt eleştiri yapmadan önce iyi oku o zaman haddimi sen öğreticek değilsin kim olduğum seni hiç ilgilendirmez kime ne diyeceğime ben karar veririm... ayrıca kimseye - rep vermedim bugune kadar işim olmas reple rapla...