F3rh4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
öylemi demek istemişiz sen kıt mantıklısın demekki ben sadece ramazan ramazan töbe töbe demişim buda ne demek madem bunu yapıyonuz ramazanda bari yapmayın be kardeşim manasında yani bu ikisi bırak ramazanı ayda olsanda inandığımız inanca göre normal değil (yan yana olması) ama senin arayışın farklı olduğu için ne desen yeridir...
İnsan gibi eleştiri yapıyorum. Haddini bil! Sen kim oluyorsun da benim mantığıma kıt deme hakkını kendinde görüyorsun? Bir de - rep veriyorsun.
Önce doğru düzgün cümle kurmayı öğren. Türkçe'de cümle büyük harfle başlar ve "." ile biter. Ayrıca, "Töbe" nedir? "Tövbe" olmasın o?

Ne acayip insanlar var ya...