• 10-09-2008, 01:05:29
    #19
    gdi
    Üyeliği durduruldu
    hella olsun. gule gule kullan o parayi
  • 10-09-2008, 01:20:01
    #20
    Üyeliği durduruldu
    ya Türkçe içerikli site kazandırmıyor deyip duruyorlar neden kazandırmasın ?

    açıyorsunuz (lafım kazanamıyorum diyenlere) bi blog yediğinden içtiğinden bahsediyorsunuz konu bulamayıp sonra burda 0,01 veren reklamverenlere basın kalayı basın kalayı.

    adsense hesabımda filtrelenmiş 1 tane reklam var o da yabancı blogumda çıkan bir reklamı filtreledim başka filtrelenmiş reklam yok , bizde neden çıkmıyor saçma salak reklamlar google'ın sahipleri babamın kankasımı ?



    Seza özgün içerikten vazgeçme , devamı gelicektir.
  • 10-09-2008, 16:16:59
    #21
    JustGo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ya Türkçe içerikli site kazandırmıyor deyip duruyorlar neden kazandırmasın ?
    açıyorsunuz (lafım kazanamıyorum diyenlere) bi blog yediğinden içtiğinden bahsediyorsunuz konu bulamayıp sonra burda 0,01 veren reklamverenlere basın kalayı basın kalayı.
    adsense hesabımda filtrelenmiş 1 tane reklam var o da yabancı blogumda çıkan bir reklamı filtreledim başka filtrelenmiş reklam yok , bizde neden çıkmıyor saçma salak reklamlar google'ın sahipleri babamın kankasımı ?

    Seza özgün içerikten vazgeçme , devamı gelicektir.
    arkadaşım yazının altındaki resim kazancın ise bilmiyorum ki nasıl memnun kalıyorsun. yani ben filtreleme de yapıyorum ama yapmadan önce bile senden çok alıyordum ama sen buna iyi diyorsun.
    şaşırdım ...
  • 10-09-2008, 17:16:42
    #22

    :@
  • 10-09-2008, 17:20:17
    #23
    böyle günde 10 tık yeter
  • 10-09-2008, 17:20:54
    #24
    Voleyi çakmış yalnız bunun dışında bir örnek daha var mı acaba? yalnılmıosam google arada böyle müşterilerien torpil geçer :P
  • 10-09-2008, 18:45:49
    #25
    Üyeliği durduruldu
    burakbudak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arkadaşım yazının altındaki resim kazancın ise bilmiyorum ki nasıl memnun kalıyorsun. yani ben filtreleme de yapıyorum ama yapmadan önce bile senden çok alıyordum ama sen buna iyi diyorsun.
    şaşırdım ...
    0,01 almak 0,03 almaktan iyi galiba sana göre :/
  • 10-09-2008, 19:07:47
    #26
    Özgün içerikle kazanmanın ne alakası var Allah aşkına.. Özgün içerikle sadece googledan iyi yerlere gelirsiniz. Al sağdan soldan çalma çırpma sitemle kazandığım para..



    O hikayeyi anlatan bir yerinden uyduruyor.
  • 10-09-2008, 21:09:12
    #27
    Diamond adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özgün içerikle kazanmanın ne alakası var Allah aşkına.. Özgün içerikle sadece googledan iyi yerlere gelirsiniz. Al sağdan soldan çalma çırpma sitemle kazandığım para..



    O hikayeyi anlatan bir yerinden uyduruyor.
    89 tık ve 7.17USD. Woow süper kazanç zengin olmuşsun.

    Tebrikler, 1tık=1$ güzel kazanç.