arkadaşım yazının altındaki resim kazancın ise bilmiyorum ki nasıl memnun kalıyorsun. yani ben filtreleme de yapıyorum ama yapmadan önce bile senden çok alıyordum ama sen buna iyi diyorsun.
şaşırdım ...
0,01 almak 0,03 almaktan iyi galiba sana göre :/