bir ara arama için adsense falan sandım
süper...
edit: siteyi ben biliyorum. söyliyim mi he söyliyim mi
Nerden biliyorsun onun olduğunu

Msne filan yazmış olabilirim söyleme yinede
*Vallahi bende adsense de yeni sayılırım gerçi Mayıs ayından beri edindiğim tecrübeler var ama üstad değilim yani
Hit çekmek için güncel konulara değindim aralarda ingilizce kelimeler kullandım siteyi reklama boğmadım tıklanması muhtemel yerlere ve gözü yormayan yerlere yerleştirdim reklamı

böyle yani
Edit: Edit içerik genel sayılabilir ama hit çekmek için her konuyu yazmıyorum,elimden geldiğince kaliteli konulara yer vermeye çalışıyorum.Daha diyecek birşey bulamadım