Zyxel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bir ara arama için adsense falan sandım
süper...
edit: siteyi ben biliyorum. söyliyim mi he söyliyim mi
Nerden biliyorsun onun olduğunu Msne filan yazmış olabilirim söyleme yinede

*Vallahi bende adsense de yeni sayılırım gerçi Mayıs ayından beri edindiğim tecrübeler var ama üstad değilim yani

Hit çekmek için güncel konulara değindim aralarda ingilizce kelimeler kullandım siteyi reklama boğmadım tıklanması muhtemel yerlere ve gözü yormayan yerlere yerleştirdim reklamı böyle yani

Edit: Edit içerik genel sayılabilir ama hit çekmek için her konuyu yazmıyorum,elimden geldiğince kaliteli konulara yer vermeye çalışıyorum.Daha diyecek birşey bulamadım