yuh artık konturcüler
43
●3.173
- 10-09-2008, 17:37:03birdost bir kere imzanda o siteeyi destekliyorsun cebin.de ve adtech ringofon vs hepsi ayni sirket bu konuyu önce gündeme getirdim konuyu r10 da üsün yetkilere sahip oldugu icin ringofon yönetici kapatti sen imzanda onu destekliyorsun sonrada konu açiyorsun biraz arastiralim bir kere


cebin.de ringofon adtech hepsi ayni firmadir... - 10-09-2008, 21:52:00Defalarca Google'a email gönderdim,adsense forumlarına topic üstüne topic açtım hiç ilgilenilmedi,,bu işten en karlısı Google o yüzden kesinlikle engellemeyeceklerdir.Banner hazırlayıp sitelere dağıttık,makale sitemizde bu kanemici çöplük sitelerin domainlerini yayınlamaya başladık sonuç ;elde var sıfır...!!!
Yapılacak en mantıklı çözüm web sitelerinde gördüğünüz bu domainlerin reklamlarına web sitesine zarar vermeyecek şekilde tıklamak,böylelikle beleş kuponları bitip parayla aldıkları kontörleride bedavaya harcansın ,kontör avcılığı yaparken kendi ceplerindeki paradan olsunlar ve bıraksınlar bu rezilliği
