birdost bir kere imzanda o siteeyi destekliyorsun cebin.de ve adtech ringofon vs hepsi ayni sirket bu konuyu önce gündeme getirdim konuyu r10 da üsün yetkilere sahip oldugu icin ringofon yönetici kapatti sen imzanda onu destekliyorsun sonrada konu açiyorsun biraz arastiralim bir kere

cebin.de ringofon adtech hepsi ayni firmadir...