• 06-09-2008, 21:16:36
    #19
    Gördüğüm her kontör reklamına tıklıyorum.
  • 06-09-2008, 21:18:04
    #20
    adtech ba$ka bişey deil.
  • 06-09-2008, 21:18:10
    #21
    Ben şu piyasada şunu anladımki adam gibi site yapacaksın sitene reklam alıcaksın googlemış reklamstoreymiş bunlarla milletin hakkını yiyoruz gibime geliyo bana
  • 06-09-2008, 21:58:14
    #22
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bir gun Cezalarini alirlar...

    Ama kendimide suclu hissediyorum araci oluyorum diye.Artik google reklam yonetim sistemini kurdum az para akzanma pahasina yeni gelen reklamlari filtreliyorum.

    Ayrica bu adamlarin hepsi icimizde.Bulmak cok basit

    Arkadaslar bildiginiz domain firmasi varmi 400 domain reglicem
    Bildiginiz ucuz infolu yerler diyenler zaten bu konturculer.

    Kufur etmek isterdim bunlara ama daha yeni banim kalkti : )
  • 06-09-2008, 22:15:06
    #23
    parayi domaine cıvamişlar
  • 06-09-2008, 22:19:58
    #24
    patlican adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bir baktım
    hediye100kontur1.info den hediye100kontur50.info domaine kadar tüm domain aralığını reglemişler.yuh dedim yaa onlar bıkmadan tüm aralığı reglemişse bende tüm domainlerini sıkılmadan bıkmadan filtreledim şuan için zafer benim

    Abi süpersin yaa ... hiç güleceğim yoktu onlar bıkmadı bende bıkmam diyon yani
  • 06-09-2008, 22:39:24
    #25
    whois'den e-posta ve hosting firması ortada. yapılabilecek bir şey yok mu ?
  • 07-09-2008, 01:21:01
    #26
    arkadaşlar şu fikir işe yaramazmı ?
  • 07-09-2008, 01:53:46
    #27
    Üyeliği durduruldu
    Bu olayın Tek çözümü VAR >> Zaman.

    Nasıl mı ; İnternete giren herkes bu adamların kazığını bir kere yiyecek sonra akıllanacaklar (akıllanacağız da diyebiliriz) ; ondan sonra bu işin de modası geçecek.
    Başka çare yok. Çünkü google göz yumuyorsa bunlara , bizlerin yapacağı bir şey yok.
    Gerizekalı Google TR çalışanları ofiste çaylarını yudumlasınlar.Bol bol hesap banlasınlar.başka bir işe yaramazlar. Google kalitesini zedeliyor bunlar.