• 12-09-2019, 10:54:03
    #10
    Hocam öncelikle sektörünü paylaşmakta çekinme derim. Burada bize söyleyeceğin şey seni etkilemez. İnternet dünyasında zaten binlercesi vardır ki buradan bilgi paylaşman bu oranı hafifletmez -bence-.
    arkadaşın dediği gibi pub bilgini kapat esas paylaşmaman gereken şey o dur buradan girip şikayet eden terbiyesiz insanlar var, kına yakıyorlar sonra bi yerlerine.
    bu değişiklik adsense hesabının tbm oranını yükseltmesiyle oldu inşallah böyle devam eder. Benim tbm ler 50 tl oluyordu sonra reklam kısıtlamaya gitti 1 ay sonra açılan rkelamlar şimdi ilk hali 0,50tl civarlarında.
  • 12-09-2019, 11:01:04
    #11
    yassara61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam öncelikle sektörünü paylaşmakta çekinme derim. Burada bize söyleyeceğin şey seni etkilemez. İnternet dünyasında zaten binlercesi vardır ki buradan bilgi paylaşman bu oranı hafifletmez -bence-.
    arkadaşın dediği gibi pub bilgini kapat esas paylaşmaman gereken şey o dur buradan girip şikayet eden terbiyesiz insanlar var, kına yakıyorlar sonra bi yerlerine.
    bu değişiklik adsense hesabının tbm oranını yükseltmesiyle oldu inşallah böyle devam eder. Benim tbm ler 50 tl oluyordu sonra reklam kısıtlamaya gitti 1 ay sonra açılan rkelamlar şimdi ilk hali 0,50tl civarlarında.
    bilgi paylaşmak iyidir ama ürrettiğin bişi varsa bunu paylaşmak kendi ayağına sıkmaktır. örneğin pin to pin siteleri ilk zamanlr ççok kazanıyordu ne oldu?
    herkez o alana yöneldi ve zırt pıt sistemler ban atmaya başladı. yani genel bir bilgiyse paylaşırm ama genel dilde bu benim ürettiğim bişiyse malesef paylaşamam. ama güzel yorumunuz için teşekkür ederim.



    ondercemal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ca-pub adresini kapatmanı tavsiye ederim.

    İyi forumlar.
    kapattım hocam teşekkürler



    Grata adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah daha da artırsın hocam. Türkçe ve İngilizce site arasında ki kazanç farkını bir kez daha görmüş oluyoruz.
    yabancı içerik her zaman daha fazla kazandırır hocam



    Segkrc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah arttırsın.Sayfa to aşırı düşük değil mi?
    adsense olayınadna pek anlamıyorum sadece gelen para ve tıklamaları paylaştım teknik olarak bilgim yok ve zaten öyle aman aman bir tıklamam yok 21 tıklamada 47 tl veriyor site tek bildiğim bu
  • 12-09-2019, 11:16:23
    #12
    @bycaos; Düzgün bir yerleşimle kazanç rahatlıkla 2-3 katına çıkar bence deLi'nin yerleşim konusuna göz atın.
  • 12-09-2019, 18:29:33
    #13
    Segkrc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @bycaos; Düzgün bir yerleşimle kazanç rahatlıkla 2-3 katına çıkar bence deLi'nin yerleşim konusuna göz atın.
    saolasn kardeşim memnunum suan sitenin getirisinden reklam yerleşimimde gayet iyi durumda genede tşk ederim
  • 12-09-2019, 18:38:21
    #14
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Bol kazançlar hocam da 25 bin makeyi nasıl çektiniz siteye. Adsense kopya içerik sıkıntısı yaşatmadı mı?
  • 12-09-2019, 19:09:58
    #15
    Makalerle rewrite v.b. işlemler yaptınızmı hocam ? Yaptıysanız ne tür işlemler. Yoksa direkt kopyala yapıştır mı yaptınız ?
  • 12-09-2019, 23:06:43
    #16
    hibravez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bol kazançlar hocam da 25 bin makeyi nasıl çektiniz siteye. Adsense kopya içerik sıkıntısı yaşatmadı mı?
    bot çekti içerikleri ama kopya fln olarak algılamadı ya hyr böle bi sorun yok ama bazen telif yiyen sayfalar oluyor kaldırıyorum sadece o sayfalarda reklam kısıtlaması oluyor başka bir problem yok allaha sükür