Hocam öncelikle sektörünü paylaşmakta çekinme derim. Burada bize söyleyeceğin şey seni etkilemez. İnternet dünyasında zaten binlercesi vardır ki buradan bilgi paylaşman bu oranı hafifletmez -bence-.
arkadaşın dediği gibi pub bilgini kapat esas paylaşmaman gereken şey o dur

buradan girip şikayet eden terbiyesiz insanlar var, kına yakıyorlar sonra bi yerlerine.
bu değişiklik adsense hesabının tbm oranını yükseltmesiyle oldu inşallah böyle devam eder. Benim tbm ler 50 tl oluyordu sonra reklam kısıtlamaya gitti 1 ay sonra açılan rkelamlar şimdi ilk hali 0,50tl civarlarında.